POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Politica De Confidențialitate

 

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile fundamentale ale RESTAURANTULUI LA INTEGRA. Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite în legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”). Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Cuprins

  1. Definiții utilizate
  2. Principii de protecție a datelor
  3. Ce drepturi aveți cu privire la utilizarea datele personale
  4. Ce date personale colectam
  5. Cum folosim datele dumneavoastră personale
  6. Cine altcineva are acces la datele personale
  7. Cum putem securiza datele d-voastră

Datele cu caracter personal – orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă.
Prelucrare – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal.

Persoana vizată – persoane fizice ale căror date personale sunt prelucrate.

 

  1. Principii de protecție a datelor

Ne angajăm să urmăm următoarele principii de protecție și prelucrare a datelor cu caracter personal:

  • Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.
  • Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
  • Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
  • Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de 1 an. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât este necesar.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura acuratețea datelor.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.
  1. Drepturile persoanelor vizate

Persoana vizată are următoarele drepturi:

  1. Dreptul la informare – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
  2. Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
  3. Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce înseamnă aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.
  4. Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
  5. Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
  6. Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
  7. Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.
  8. Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
  9. Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
  10. Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere– ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
  11. Dreptul de a retrage consimțământul – ai dreptul retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.
  12. Ce date personale colectam

Informații pe care ni le-ați furnizat

Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele, adresa de domiciliu etc. – în principal informațiile necesare pentru livrarea unui serviciu sau pentru a îmbunătăți experiența clienților cu noi. Salvăm informațiile pe care ni le furnizați pentru a vă putea contacta sau efectua alte activități pe site. Aceste informații includ, de exemplu, numele dvs. și adresa de e-mail.

Informații colectate automat despre dvs. 

Aceasta include informații care sunt stocate automat de module cookie și alte instrumente de sesiune. De exemplu, informațiile despre adresa dvs. IP, istoricul de accesări etc. Aceste informații sunt utilizate pentru a îmbunătăți experiența clienților. Când utilizați serviciile noastre sau căutați conținutul site-ului nostru, activitățile dvs. pot fi înregistrate.

 

  1. Cum folosim datele dumneavoastră personale

Noi folosim datele dvs. personale pentru a:

  • îmbunătățiți experiența clienților;
  • îndeplinirea unei obligații în conformitate cu legea sau contractul;
  • în rapoartele și statisticile interne ale companiei.

Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime și cu consimțământul dumneavoastră.
Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă identifica;
  • pentru a vă furniza un serviciu sau de a trimite / vă oferta un produs;
  • în vederea comunicării cu dvs. fie în scopuri de vânzări sau facturare;
  • în rapoartele și statisticile interne ale companiei.

Pe baza unui interes legitim, ne procesăm datele personale pentru următoarele scopuri:

  • gestionarea și analiza bazei noastră de clienți (comportamentul de cumpărare / vizitare și istoricul) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;
  • Atâta timp cât nu ne-ați informat, considerăm că prin a vă oferi produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. din istoricul de cumpărare / de navigare, este interesul nostru legitim.

 

Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte în diferite campanii de marketing;
  • pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs.;

 

Noi procesăm datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege și / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru opțiunile prevăzute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei Politici numai atunci când este anonimă. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 1 an.

 

  1. Cine altcineva are acces la datele personale

Nu utilizam datele dvs. personale în relația cu companii terțe, parteneri sau alte persoane din exteriorul companiei.

Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau instituțiilor publice decât atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.

 

  1. Cum putem securiza datele dumneavoastră

Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.

Chiar dacă încercăm tot ce ne stă în putință, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, ne angajăm să notificam autoritățile competente privind încălcările protecției datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.
Dacă aveți un cont la noi, rețineți că trebuie să păstrați secretul dvs. de utilizator și parola.